Зворотний зв’язок у сучасній освіті: обмін досвідом РМО викладачів історії та суспільно-гуманітарних дисциплін

27 травня 2025 року відбулося засідання Регіонального методичного об’єднання викладачів історії та суспільно-гуманітарних дисциплін закладів фахової передвищої освіти. Темою засідання став актуальний напрям роботи педагогів — «Форми та засоби зворотного зв’язку для контролю поточних знань здобувачів освіти (з досвіду роботи)».

Захід пройшов у форматі семінару з обміну досвідом, що дозволило учасникам представити власні напрацювання, поділитися ефективними методами та обговорити виклики, які виникають під час організації контролю знань та зворотнього зв’язку між здобувачем освіти та викладачем у сучасних умовах.

Викладачі нашого коледжу КОЧИНА Тамара Олексіївна та ГАЦЬКО Тетяна Василівна стали активними учасниками даного обговорення.

Кочина Тамара Олексіївна виступила з доповіддю «Проблеми контролю рівня знань студентів для залікових предметів в умовах дистанційної освіти». В роботі було акцентовано увагу на труднощах об’єктивного оцінювання знань та необхідності адаптації форм контролю до цифрового формату навчання.

Гацько Тетяна Василівна представила доповідь «Всеосвіта як інструмент зворотного зв’язку для контролю знань у сучасній освіті», поділившись практичним досвідом використання освітньої онлайн-платформи для організації тестування, моніторингу знань та залучення студентів до активного навчання.

Під час обговорення учасники підкреслили значущість використання інноваційних цифрових ресурсів для підвищення ефективності освітнього процесу, а також важливість системного підходу до зворотного зв’язку зі здобувачами освіти. Обмін досвідом дозволив сформувати спільне бачення шляхів удосконалення поточного контролю знань, враховуючи сучасні виклики та технічні можливості.

Зустрічі такого формату мають велике значення, оскільки сприяють професійному зростанню викладачів, розвитку співпраці між закладами освіти та впровадженню нових форм і методів роботи в освітню практику.

На завершення засідання були висловлені побажання подальшої плідної співпраці, впровадження кращих напрацювань у навчальний процес та збереження відкритого фахового діалогу між педагогами регіону.